Geoblog.pl    masterofphysicalchemistry    Podróże    2016 - Irlandia    Bujo-buj
2016

Bujo-buj

Wielka Brytania
Wielka Brytania, Gdzies na Oceanie Atlantyckim

Prom okazuje sie byc zaskakujaco wygodny, nie mamy co proawda kabiny jak inne burżuje, ale sa rozkladane siedzonka. Co gorsze jest tak malo ludzi, ze kazdy moze sie rozlozyc na 3 albo i 4 miejscach. Skutkiem tego przesypiamy bezproblemowo cala noc. Troche buja, ale nawet nie jest zle. Prom strasznie buczy i wibruje od silnikow. Co jeszcze najgorsze, udostepniaja tu internet satelitarny i do tego za darmo. Totalne przeciwienstwo UK, ktora w kwestii komunikacji i internetow jest totalnym sredniowieczem. Lubimy irlandzkie promy. Jest nawet kino i w nocy mozna je ogladac za darmo. Ale my za darmo wolimy spać.

Update: najwazniejsze na statku jest co? No wiadomo, ze kambuz (czyli kuchnia). Do kambuza wpuscic nas nie chcieli, ale Krzysztof zrobil wlasny kambuz i jego kuchnia wydaje smaczne sniadanka w postaci francuskiej bagietki, mieska z krakusa albo kuraka i pomidora :) dobre jest!

UPdate2: kawe na promie mozna kupic nie czekajac w kolejce z pijanymi ludzmi (2,7e). W zasadzie buja tak, ze wszyscy sa pijani, nawet my.

PRzykladowe ceny z knajpy to 8e za "sniadanie" kontynentalne (dla francuzow), 14e za sniadanie dla normalnych ludzi, 35e za sniadanie dla normalnej rodziny skladajacej sie z 2 rodzicow (plec dowolna) i maksymalnie trojki dzieci (rowniez plci dowolnej).

UPdate3: na gornym pokladzie bardziej wieje niz na dolnym. Warto rozwazyc ubranie czapki.